Microsoft-მა დამატებითი ინფორმაცია მოითხოვა იმ მომხმარებლებისგან, რომლებმაც აგვისტოში გამოშვებული Windows 11 24H2 განახლების KB5063878 ინსტალაციის შემდეგ SSD და HDD დისკებზე ავარიების და მონაცემთა დაზიანების პრობლემების შესახებ განაცხადეს.

თვის მეორე ნახევარში, მომხმარებელმა X-მა განაცხადა , რომ განახლებამ გამოიწვია ავარიები, რის გამოც დისკები აღარ ჩანდა და მათი SMART მონაცემები და მეტრიკები Windows 11-ში მიუწვდომელი გახდა. ინტენსიური ჩაწერის ოპერაციების დროს დისკები ქრება, თუ SSD 60%-ზე მეტით არის სავსე. Phison-მა უპასუხა ანგარიშს და გამოაცხადა, რომ განიხილავდა კონტროლერებს, რომლებზეც შესაძლოა გავლენა ყოფილიყო.

სხვა მომხმარებლებს მსგავსი პრობლემა შეექმნათ კომპიუტერებზე, რომლებზეც დამონტაჟებულია Corsair Force MP600, Maxio SSD, SanDisk Extreme Pro, Kioxia Exceria Plus G4, Kioxia M.2 და Phison-ისა და InnoGrit-ის კონტროლერებით აღჭურვილი სხვა მრავალი დისკი.

Microsoft-მა იცის პრობლემის შესახებ. თუმცა, კომპანიამ ვერ შეძლო შეცდომის რეპროდუცირება თანამედროვე Windows 11 24H2 სისტემებზე და ახლა ცდილობს შეაგროვოს მომხმარებლის ანგარიშები პრობლემის შესახებ დამატებითი ინფორმაციით. შიდა ტესტირებამ და ტელემეტრიამ არ დააფიქსირა დისკის გაუმართაობის ან ფაილების დაზიანების ზრდა.

გარდა ამისა, Microsoft-ის მომხმარებელთა მხარდაჭერის სამსახურებს არ მიუღიათ არანაირი შეტყობინება იმ მომხმარებლებისგან, რომლებსაც პრობლემა შეექმნათ. კომპანიამ მოუწოდა მომხმარებლებს, დაუკავშირდნენ ბიზნეს მხარდაჭერის სამსახურს ან გამოიყენონ უკუკავშირის ცენტრი შეცდომების შესატყობინებლად.

პრობლემის მოგვარებამდე, Windows 11-ის მომხმარებლებმა თავი უნდა შეიკავონ დიდი რაოდენობით ფაილების ჩაწერისგან, მათი ეტაპობრივად ამოღებით და არა ერთდროულად.